Pages

Wednesday, February 3, 2010

holocaust



kerana nk menjamin hak orng2 peribumi. Pada waktu itu ,orng2 yahudi menguasai pelbagai bidang; ekonomi, perundngan , perubatan n sbgnya.Akibatnya dasar ini, ramai orng2 yahudi mengecam dan benci kepada jerman dan mencari jalan untuk mendapatkan balik hak mereka.

Melalui cerita holocaust inilah, digunakan alasan untuk berpindah dan merampas Palestine dari orng2 islam .

Dibawah ini beberapa bukti yg menunjukkn pembohongan Holocust yg Berjaya dibongkar.

1)Kajian pakar sejarah menunjukkn tak ade bukti kukuh pun yg pembunuhan tu pernah berlaku brdasarkn dokumen2 yg dirampas selepas perang dan kenyataan saksi2.

2)Pada mei 1988, laporan dari pakar rekaan dan senjata , Fred A Leutchter menunjukn tiada sebarang kesan gan siniada dalam kem terbabit. Kajian beliau juga mendedahkan, racun Zyklon-B yg didakwa digunakn untk membunuh hanyalh sebenarnya racun membunuh serangga.

3)Dewan yg digunakan untuk menyalurkan gas beracun tidak pernah wujud.kajian menunjukkan bilik itu hanyalah sekadar bilik biasa yg tidak kedap udara dan mempunyai ruang udara yg besar di pintu n lantai. Kalu pun benar gas beracun disalurkan, ia pasti akn terbebas ke luar bilik n membunuh para tentera jerman juga.

4)Diari Anne Frank adalah rekaan keran ia ditulis menggunakn pena mata bola. Pen jenis ini belum wujud ketika era Nazi.

5)Seorang rakyat perancis yg terselamat darpada kem Nazi, Paul Rassinier dalam dua bukunya menulis beliau tidak pernah melihat sebarang bukti pembunuhan besar2an di bilik beracun tersebut seperti yg didakwa.

6)Ahli sejarah Yahudi, David Cole telah melawat muzium holocaust di Auschwitz pada 1992 dan dalam temuramahnya dengan curator muzium mendedahkn yg bilik beracun yg digunakn untk tatapan pengunjung telah diubahsuai oleh tentera Russia selepas perang.ini menunjukkan bilik beracun itu tak pernah wujud dan hanyalah rekaan semata2.

Jadi secara kesimpulan, boleh la kita kata yg cerita holocaust ni tak betoi sebenarnya. Ia hanya lah rekaan orang2 yahudi untuk mengusai dunia. Seperti kata Prof W D Rubinstein “ jika Holocaust ini Berjaya dibuktikan sebagai palsu, maka senjata terkuat propaganda Israel ini akan roboh berkecai”.
(sumber dari internet)

0 comments:

Post a Comment